top of page

FertiTalks

Klant

Merck Nederland

Jaar

2022-heden

Categorie

Farma

Services

Digital design

Social media

Marketing

Video editing

Identiteit

Logo Design

Ferti Talks

  • Ferti Talks

Informatie

Digital Design

Social media en marketing

Merck is sinds 1965 actief in Nederland. Ze zijn een toonaangevend wetenschappelijk en technologisch bedrijf op het gebied van gezondheidszorg, biomedische wetenschappen en hoogwaardige materialen.

​

Voor Merck Healthcare Nederland kregen ik de opdracht om een logo en de Instagram pagina voor hun merk Ferti Talks op te zetten, te ontwikkelen en gestaag te laten groeien.

 

Ferti Talks is een merk van Merck Healthcare Nederland. Ferti Talks zet zich in voor het creëren van bewustwording en wil taboedoorbrekend zijn rondom de thema's die met onvruchtbaarheid te maken hebben.

​

Resultaten: 

Ferti Talks is in haar markt een begrip geworden. Veel toonaangevende hoogleraren en gynaecologen staan inmiddels voor de Ferti Talks camera. Dat hadden ze een jaar geleden nooit verwacht te doen. Ze geven mini colleges over verschillende onvruchtbaarheid thema's.

 

Binnen Merck Healthcare bleek het opzetten van Ferti Talks de beste marketing investering die ze hebben gedaan. Hierdoor is de relatie met hun klanten intensiever en succesvoller geworden.

  

Wil je meer van dit inspirerende project weten? bekijk de instagram pagina van Ferti Talks en kom in contact met mij!

Lousanne Van Pelt over samenwerken met mij

Met Joost ben je verzekerd van een fantastisch project. Vanaf de initiële projectplanning tot het nadenken over groeikansen en verbeteringen, begeleidt Joost je bij elke stap van het proces.

 

Toen we op zoek waren naar iemand om ons Instagramprofiel voor onze doelgroep op te zetten, kwamen we bij East District terecht.

 

Joost heeft actief meegedacht over de uitstraling van onze pagina, de frequentie en inhoud van onze berichten, en campagnes om ons bereik te vergroten. Dit heeft met groot succes geleid, aangezien we nog steeds wekelijks duizenden mensen bereiken en talloze 'best practices'-prijzen hebben gewonnen.

 

Als je op zoek bent naar een originele benadering om je klanten te bereiken en niet bang bent om nieuwe wegen in te slaan, dan ben je bij Joost aan het juiste adres.

​

Lousanne Van Pelt

Brand manager Merck Fertility Nederland 

bottom of page